14 Aralık 2014 Pazar


Türkiye'nin ilk ve tek "buhar odası"...SihirliBuhar kimdir?


2007 yılında buhar cihazlarıyla tanıştı, Ruyan'ın ilk fanlarından, birinci nesil kullanıcı...

Ülke karıştı, buhar cihazları yasaklandı, o da köşesine çekildi...

2010 yılında yeniden aklına düştü buhar cihazları, ne yapıyorlar bakayım derken EGO-T'nin çıkışına denk geldi, ikinci göz ağrısı Totally Wicked Tornado, o döneme göre cidden TORNADO:)

Anlayacağınız hem de ikinci nesil kullanıcı...

Geçelim,

Ortalama kullanıcı,

Teknik, taktikten anlamaz, ona göre iyiyse, iyidir, kötüyse, kötüdür,

Kör tadım yapmaz, sallamaz, rekor sayılabilecek yasak cihaz denemiştir:)

ESF tutkunudur,

Türkiye'de ilk ve tek "buhar odası" blogunun sahibidir,

Velhasıl tüm nesillerin kullanıcısı:)

Hoşça bakın zâtınıza...

2 yorum:

Morpheus dedi ki...

Severiz kendisini, ilgiyle takip ederiz :)

Unknown dedi ki...

Merhabalar... Yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum.Değerli bilgilerinizi bizimle
paylaştığınız için çok minnettarım. Bundan 2 yıl önce ben de bu sihirlibuhar
dünyasına girmiştim. Yaklaşık 6 ay boyunca sigaradan uzaklaştım ve artık geriye dönüş yok diyordum. Fakat o zamanlar RDA modellerininin olmaması,atomizerlerin hassasiyetlerini yitirmesi ,tamiratının can sıkıcı olması
dolayısıyla bir süre sonra sigaraya tekrar dönüş yapmıştım. Aradan geçen zamanla sihirlibuhar dünyasındaki yeniliklere bir bakayım dedim ve gördüm ki çok şey değişmiş,RDA lar çıkmış,japon pamukları v.s. birçok yenilik çıkmış.Ve bu dünyaya tekrar dönmeye karar verdim. Tekrar geriye dönmemek için kendime çok iyi bir takım
yapmam gerektiğini düşünerek yeni ürünleri incelemeye başladım.Uzun bir araştırmadan sonra Kangertech Subtankı
almaya karar verdim.Ürün elime dün ulaştı ve çok heyecanlandım.Üretim kalitesi,içimi harikaydı.Fakat benim de kafama oldukça büyük olduğu takıldı )).Ama kendi kendime dedim ki; demekki
hep böyle büyük şimdiki ürünler).Ama şimdi sizin blogunuzu okuyunca üzüldüm açıkçası.Demekki yeterince araştırma yapamamışım dedim.)) Ama büyüklüğünün dışında on numara üründür diyebilirim,gerek içimi ve gerek kalite açısından.Artık bir süre bununla takılacağız,yapacak birşey yok )) Yayınlarınızın devamını dilerim,hoşçakalın..