9 Şubat 2014 Pazar

RDA'mı dediniz: Troy Mini


Kaliteli, performanslı  RDA...Hem de buhar cihazlarının bu kadar belirsiz bir kadere sahip olduğu bir ülkede...Şaka gibi.... Fakirs'in Troy serisinin yeni oyuncusu: Troy Mini



Bildiğiniz üzere Troy atomizer serisi MG 22 cihazlara bütünleşik şekilde kullanıcıya sunulmuştu. Benim düşüncem bu tür bütünleşik cihaz arzında marka bağlılığı hedeflense de bir çok kullanıcıyı doğru inşa edilmiş bir cihazdan mahrum bırakmaktan öteye gitmiyor.



Troy Mini modeli de S-16 modlara bütünleşik tasarlanmış, ancak 510 adaptörü ile cidden keyifli bu atomizerin S-16 dışındaki cihazlarda da kullanımının önü açılmış.

Troy Mini toplam 7 ana parçadan oluşuyor. Cihazın inşasında kullanılan materyal 316 tip paslanmaz çelik. 

Hybrid Konnektörle

S 16+Troy Mini Hybrid görünüm
510 adaptörle

S 16+Troy Mini 510  adaptörlü görünüm
Atomizer tabanında iki bağlantı noktası, bağlantı noktalarının arasında hava tüpü ve  hava akışı için 3 delik mevcut. Cihaz çift kullanım şekline sahip. Elyaf tankla elyafın silikaları likitle beslediği bir şekilde veya doğrudan damlatmalı atomizer şeklinde kullanmanız mümkün. Tercihim ve tavsiyem elyaf tanklı kurulum ve kullanımdır.

Elyaf tank kurulum+kullanım


Elyaf tank kurulum+kullanım 2


Doğrudan damlatma kurulum+kullanım

Sonuç olarak, özellikle elyaf tankla kurulum+kullanımda çok keyifli bir atomizer olduğunu söyleyebilirim. Aroma hissi, buhar yoğunluğu ve doygunluğu mükemmel derecede. Troy Mini'nin kalitesi, çiftli kullanım şekli, konforu, kolay kurulumu, performansı ve en önemlisi 510 adaptörü ile sadece S-16 kullanıcılarının değil iyi, performanslı bir atomizer kullanmak isteyen herkesin ilk tercihlerinden biri olacağına inanıyorum. 

Ufak bir not: Kullanım öncesi üreticiye şöyle değil de, böyle yapsaydınız, işte tanklı bir sistemi referans alsaydınız türünde görüşlerimi sunmuştum, kullanım sonrası görüşlerimi resmen yemek zorunda kaldım:) Troy serisine devam diyorum...









1 yorum:

Adsız dedi ki...

üstadım blogunuzu heyecanla ve keyfle takip ediyorum. öncelikle buharcılara böyle bir kaynak oluşturduğunuz için teşekkür ederim. bir de blogunuzda yorumum bulunsun istedim. çok severek kullandığım s16 ve mini troy postunu ise severek kullandığım bir cihaz olduğu için tercih ettim.

siz her nekadar elyaflı modda kullanmayı önerseniz de ben beceremediğimden ya da elyaflı modda oluşan tadı sevmediğimden ve günde 2-3 farklı lezzet kullandığımdan mini troyu rda olarak kullanmayı seviyorum.

fakat küçük bir modifikasyon yaparak kullanınca elimden gerçek manada düşüremiyorum.

malumunuz hava kanallı sistemlerde ne olursa olsun ortada ki hava borusuna bir şekilde likit sızıyor ve bu biriken likitte bir süre sonra hava deliklerinden dışarı tahliye oluyor.

ben a7 de de bunu yaşadım ve modifiye yoluna ilk o atomizerde gittim. mini troy da da aynı işlemi uyguladım ve inanılmaz konforlu hâle geldi. fotoğraf ekleyemediğim için yazarak ifade etmem gerekirse; ortada ki kanal bir şekilde iptal edilecek. bu silikonla da olur hava kanalının iki ucunda kürdan kırarakta olur. ve top cap'e "uygun yerinden" istenilen ölçüde dremelle delik açılacak. arzu ederseniz fotoğrafları e-maille gönderebilirim. benim açtığım delik kendi hava deliklerinden tahminen %30 kadar daha büyük bir delikti.

kısaca mini troydan ve s16 dan ben memnun kaldım. 1 mm (mezur ölçümü) likit kapasiteli, ortalama 40/60 dk. takviye istemeyen malzemesi ve işçiliği kaliteli ve modifiye etmeye açık bir rda mini troy.

not: bu modifiyede unutulmaması gereken bu işlemin geri dönüşü yok. delik yanlış yerden açılmışsa veya uygun şekilde değilse yeni bir top cap gerekir. gerçi kozmetik önemli değilse açılan delik başka şekillerde de kapatılabilir.


ötüken