11 Mayıs 2014 Pazar

Efkar Likit




Türk tütün severlerin efkarını dindiren tütün bazlı likitlerle "Efkar" karşınızda...



Bana göre Efkar likitlerinin en önemli özelliği üreticilerine duyduğum güvendir. Ne yaptıklarını bire bir görmeme, bilmeme gerek yok. Kılı kırk yardıklarına, malzeme kalitesinden asla taviz vermediklerine ve vermeyeceklerine eminim.


Geçmiş dönemlerde en önemli önceliğimiz likite ulaşabilmekti. Bunun dışında kalan ne varsa ya bilmiyorduk, ya da gündemimizde değildi. Ancak şu an hepimizin bildiği en önemli şey kullandığımız likite güvenmemiz ve bu likitin emin ellerden çıkması gerçeğidir. 


Gelelim Efkar likitlerine, öncelikle Efkar tütün bazlı likit olayını bir kaç ürününde çözmüş, bunlar bana göre 216, Hayat ve Reis... Diğerleri versiyondan,denemeden öteye geçememiş. Yani saydığım ürünlerin karekteri ve farklılığı diğerlerinde maalesef yok. 


Kaldı ki Efkar sadece 216, Hayat ve Reis'le  tütün bazlı likit kategorisinde ciddi bir memnuniyet, bağlılık, tercih nedeni doğurabilir. Kullanıcılarının yorumlarından da bu anlaşılıyor zaten. Benim görüşüm eğer değişiklik yapılacaksa da bazların bu ürünler olmasıdır. Yapılacak harmanlamaların bu ürünlerin baz alındığı şekilde yapılmasıdır. 

Özellikle ben 216'ya bayıldım. Hayat'ın ilk versiyonu gönderilmişti, beğenmemiştim. Ancak yeni gönderilen çok güzel. Reis daha hafif geldi bana ama karakteri var. 

Yine likit şişelerinde kapak problemli, bence çözüm bulunmalı. 

Sonuç olarak, gözünüz kapalı alabileceğiniz Efkar likitleri tütün severleri 216, Hayat ve Reis'le hayal kırıklığına uğratmayacaktır. Ancak bu bazların üzerinde yapılacak ufak dokunuşlar tütün+tatlı, tütün+meyve severlerinde tam damak tadını bulmalarında yardımcı olacaktır diye düşünüyorum. Unutmadan Nadide adlı üründe mentol sevenler için pürüzsüz bir ürün. 

Efkar likitlerini www.ozgurbuhar.com adresinden edinebilirsiniz....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşekkürler üstad. Kendimizi geliştirmek için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz. Zamanla hizmet ve ürün kalitemizin çıtasını yükselteceğiz. Saygılar. Nasreddin