25 Kasım 2014 Salı

Hani pipo tütünü? G2 Vapor El Blacco...

Bilenler bilir uzun süre ninjaların üretmiş olduğu likitleri tükettim. SCO likitleri favorimdi:) Sonuç olarak RY 4'ü bilmeyen atasını ne bilirdi? Buhar cihazları bir sağlık tedbirinden giderek bir zevke, hobiye dönüşünce cihazlarla birlikte bu gelişimden likitlerde nasibini aldı. Al VG'yi, ver PG'yi, kat nikotinler, aromayı devri bitti. Adına premium denilen aşkla hazırlanmış:) likitler ortaya çıkmaya başladı. Amma uzattım, efendim konunun özü ben bir premium likit denedim, arz ederim:)

Efendim G2 Vapor firmasının envai çeşit likit mevcut. İlk başta mucit veya mucitlerinin kaktüs suyu aromasını dahi kullanma psikopatlıkları beni endişelendirmedi değil. Yok sarhoş maymun, yok şoklu, şokelalı bilindik aromaların, bilinmedik ruh ve damak halleriyle karıştırılmış, şekil ve şemallerle süslenmiş çeşitlerden gözüme EL BLACCO'yu kestirdim. Yukarıda yer alan etiketteki tipe mi kanım kaynadı, pipo tütünü mü beni cezzbetti bilemedim.


Likit %60 VG+%40 PG+Nikotin+Aroma'dan oluşuyor. Üreticinin beyan ettiği aromalar pipo tütünü+blackberry+vanilya aromaları. Likit damlalıklı cam şişelerde sunulmuş. 30 ml ve 120 ml şeklinde. Sunum kutusu yok. Cam şişeler shrink kaplı şekilde ikinci bir muhafazaya alınmış. Nikotin oranı seçenekleri 0, 3, 6, 12, 18, 24 şeklinde. Etiketler barkodlu. Üretim ve SKT tarihlerini göremedim. Üretici ürünlerinde hayvansal katkı , alkol ve dietilen glikol olmadığını taahhüt ediyor.



Sonuç,

Teoride pipo tütünü, böğürtlen ve vanilyanın olası mükemmel uyumu, hatta pipo tütününün biraz baskın olmasının hayali, pratikte ise güzel, pürüzsüz bir böğürtlen ve vanilya karışımı. Pipo tütünü böyle altlardan, kıyılardan köşelerden adeta "ceee" yapıp kayboluyor. %60 Vg buharı, %40 Pg boğaza vurumu adeta garantilemiş. Oranları sevdim.

Önerir miyim,

Bayinizden ısrarla istemeyin. Ancak önünüze düşerse vurun, kesin gol olur.